TUOTTEIDEN TOIMITUSEHDOT
Voimassa 01.05.2021 alkaen.
Verkkokauppa
Ompelimo ritvaMai
Sähköposti: info(at)ritvamai.fi
Puhelin: 040 480 1036
Postiosoite: Louonmäentie 117, 61120 Seinäjoki
1. Yleistä verkkosivujen kautta tilaamisesta
Ompelimo ritvaMai 3273430-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, sillä Ompelimo ritvaMai ei ole alv-velvollinen.
2. Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
3. Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
3.1 Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Käteismaksu: Mikäli tuotteet noudetaan sovitusti, voidaan tilaus maksaa myös käteisellä. Käteisostosta saa erillisen käteiskuitin.
4. Toimitusaika
Tilauksesta valmistettavien tuotteiden toimitusaika on noin 1-3 viikkoa tilauksen maksamisesta.
Mikäli tarvitsiset tuotteen lupaamaamme toimitusaikaa nopeammin, voit tiedustella sen hetkistä toimitusaikaa. Kiireellisistä tilauksista laskutetaan kiirelisä 30 %.
5. Toimitustapa
Toimitamme tilaukset pakettina. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta www.posti.fi
Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Toimituskulun määrä on ilmoitettu tilausvahvistuksessa.
Vaihtoehtoisesti voit sopia erillisen noudon. Voit tiedustella noutoajankohtaa sähköpostilla osoitteesta info(a)ritvamai.fi tai puhelimitse numerosta +358 40 480 1036.
Ompelimo ritvaMai pidättää oikeudet hintamuutoksiin.
6. Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusilmoitus on tehtävä sähköpostitse osoitteeseen info(at)ritvamai.fi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautuksesta aiheutuneista postikuluista vastaa asiakas (poislukien reklamaatiotilanteet, kts. kohta 6.2.). Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen tai reklamoida tuotteen, otathan ennen tuotteen postitusta yhteyttä meihin sähköpostitse info(a)ritvamai.fi. Tuotteen vaihtaminen esimerkiksi toiseen kokoon on asiakkaalle maksutonta ja vaihdon postikuluista vastaa myyjä.
Liitä palautuksen mukaan selvitys, josta käy ilmi ainakin seuraavat tiedot:
- nimesi ja osoitteesi
- puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
- palautuksen syy
- mitä palautukselle tehdään (haluatko vaihtaa toiseen kokoon vai palauttaa kokonaan)
Huomioithan, että mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Palautusosoite:
Asiakaspalautus
Ompelimo ritvaMai NY
Louonmäentie 117
61120 LOUKO
puh. 040 480 1036
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua palautusilmoituksen tekemisestä. Kun palautus on tarkastettu ja hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
6.1 Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset. Uudelleenlähetyksestä perimme postikulut.
6.2. Reklamaatiot
Reklamaatiotilanteissa (viallinen tuote) ota viipymättä ennen tuotteen palauttamista yhteyttä sähköpostitse info(a)ritvamai.fi tai puhelimitse +358 40 480 1036 ja toimi sen jälkeen saamiesi ohjeiden mukaan. Reklamaatiotilanteissa myyjällä on oikeus ensisijaisesti korjata tuotteessa oleva virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Toissijaisesti kauppa voidaan purkaa ja tuotteen hinta hyvittää asiakkaalle. Tuotteessa olevan virheen vuoksi aiheutuvista lähetyskuluista vastaa Ompelimo ritvaMai.
6.3. Ongelmatilanteet kuljetuksessa
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info(a)ritvamai.fi tai puhelimitse numeroon +358 40 480 1036.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai vioittuneesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
7. Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilauksen tekemistä tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Ompelimo ritvaMai käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.